Flere produkter under denne reklame

NB! Bekræft venligst forhandlerens pris og produktinformation inden du gør dit køb.

Pris

Operativsystem

Skærmopløsning

Skærmstørrelse

Intern hukommelse

Farve

Materiale

Udgivelsesår

Seniortelefon

Indbygget kamera

Frontkamera

Antal kameraer

Bagsidekamera (Megapixel)

Frontkamera (Megapixel)

Billeder per sekund (FPS)

Flash/lys

Autofokus

Max billedopløsning

Videoopløsning

Optisk billedstabilisering

Kamerasensor

Integreret Geotagging

Skærmtype

Paneltype

Pixeltæthed (PPI)

Antal farver (Skærm)

Sekundær skærm

Vandafvisende

Vandtæt

Stødsikker

Ridsefri skærm

Hovedtelefonindgang

RAM

Processorkerner

USB

USB-Type

USB Version

USB On-The-Go

Batteritype

Batterikapacitet (mAh)

Udskifteligt batteri

Trådløs opladning

Standby-tid (2G)

Taletid (2G)

Standby-tid (3G)

Taletid (3G)

Kommunikationsstandard

Bluetooth Profil

Bluetooth Version

Wi-Fi standard

4G hastighed (Mbit/s)

HSDPA Download hastighed

HSUPA Upload hastighed

GPS-type

Satellitnavigationssystem

Dual-SIM

Triple-SIM

SIM Slots

SIM-kort Type

Mulighed for flashkortudvidelse

Medflg. Memory Card

Max. Memory Card størrelse

Memory card type

Understøttede filformater

Hjemknap

Fingertryksaflæser

Design

Fysisk tastatur

Touchskærm

Touchskærmsteknologi

Antal trykpunkter

Aktiv digitizer inkluderet

Videoudgang

SAR-værdi ?

Højde

Bredde

Dybde

Vægt

Mærke 1

Sider:  1 2 3

Total antal sider: 3

Nokia

Virksomheden Nokia er den største mobilproducent i hele verden. Det er en finsk virksomhed, og mærket har fået sit navn efter den finske by Nokia, hvor virksomheden grundlagedes. Desuden står producenten for ca. 1/3 af verdensmarkedet for mobiltelefoner.

Med deres slogan ”Connecting People” er det ikke svært at gætte, hvad Nokias vision er: At forbinde folk. Dette gør de naturligvis ved hjælp af deres store udvalg af forskellige mobiltelefoner. Nokia er nemlig en producent, der sikrer, at der er noget for enhver smag. Der er både mobiltelefoner til den helt nye mobiltelefonbruger, der måske har brug for restriktioner fra forældrene, til teenageren, der skal have så mange funktioner som muligt, til de, der bare skal kunne ringe og sende SMS’er uden de store problemer, til ældre, der har brug for lidt større taster, til håndværkeren, der skal kunne tabe sin mobiltelefon, uden at der sker skader på den osv. osv. Nokia forsøger altså at ramme så mange forskellige slags mennesker som muligt, og det er også dette, der forbinder folk i alle aldre og klasser.

Naturligvis lægger Nokia også vægt på udviklingen af mobiltelefonerne og har endda gjort det helt fra begyndelsen. Det virker som en menneskealder siden, at Nokias telefoner var uden kamera og endda uden farve, men faktum er, at det er udviklingen, der bare går rigtig hurtigt. Og nu er Nokia selvfølgelig også med i frontsædet med deres smarte telefoner med adgang til internettet.
Grundet den store del af verdensmarkedet for mobiltelefoner, som Nokia sidder på, har de naturligvis klare strategier for, hvordan udviklingen af deres mobiltelefoner skal foregå i fremtiden.