Vi bruger cookies på PriceRunner

Vi bruger cookies for at tilpasse indhold og annoncer til dig og for at analysere vores trafik. Vi deler oplysninger om din brug af tjenesten med vores partnere inden for sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Vores partnere kan kombinere disse data med oplysninger, som du har delt med dem.

Cookiepolitik·

Religionsdidaktik i praksis

19 produkter

Sorter efter popularitet
religionsdidaktik i praksis

religionsdidaktik i praksis

Denne bog sætter selve religionsundervisningen i centrum. Bogen rummer otte gennemførte forløb, begrundet, reflekteret og med modeller til analyse af undervisningspraksis. Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. • Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan • udvikle sin undervisning gennem aktionslæring • udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter • udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret
325 kr.inkl. fragt
275 kr.
hverdag.dk Logo
religionsdidaktik i praksis

religionsdidaktik i praksis

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE Denne bog sætter selve religionsundervisningen i centrum. Bogenrummer otte gennemførte forløb, begrundet, reflekteret og med modeller tilanalyse af undervisningspraksis. Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere ogstuderende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogiki praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevettil gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fralæreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og firefolkekirkepræster. • Fireundervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fireforløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og ikonfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kananlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen iskolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med.Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børnog unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskelligeinstitutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til,hvordan man som underviser kan • udviklesin undervisning gennem aktionslæring • udviklesin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikleet didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser overindhold og aktiviteter • udvikle undervisning,kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret
360 kr.inkl. fragt
330 kr.
Saxo DK Logo
religionsdidaktik i praksis

religionsdidaktik i praksis

Denne bog sætter selve religionsundervisningen i centrum. Bogen rummer otte gennemførte forløb, begrundet, reflekteret og med modeller til analyse af undervisningspraksis. Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. • Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan • udvikle sin undervisning gennem aktionslæring • udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter • udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret
375 kr.inkl. fragt
345 kr.
Buuks Logo
Religionsdidaktik i praksis

Religionsdidaktik i praksis

Denne bog sætter selve religionsundervisningen i centrum. Bogen rummer otte gennemførte forløb, begrundet, reflekteret og med modeller til analyse af undervisningspraksis. Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis.Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. •Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. •Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse.Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan •udvikle sin undervisning gennem aktionslæring•udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål•udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter •udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret Fil størrelse: 3081 KB
200 kr.inkl. fragt
170 kr.
Saxo DK Logo
Religionsdidaktik I Praksis - Kirsten M. Andersen - 9788741006314

Religionsdidaktik I Praksis - Kirsten M. Andersen - 9788741006314

Denne bog sætter selve religionsundervisningen i centrum. Bogen rummer otte gennemførte forløb, begrundet, reflekteret og med modeller til analyse af undervisningspraksis. Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. • Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan • udvikle sin undervisning gennem aktionslæring • udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter • udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret
184 kr.inkl. fragt
165 kr.
Bog & idé Logo
Religionsdidaktik i praksis - Kirsten M. Andersen og Lakshmi Sigurd...

Religionsdidaktik i praksis - Kirsten M. Andersen og Lakshmi Sigurd...

Denne bog s�tter selve religionsundervisningen i centrum. Bogen rummer otte gennemf�rte forl�b, begrundet, reflekteret og med modeller til analyse af undervisningspraksis. Form�let med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til f�lles, at de gerne vil udvikle religionsp�dagogik i praksis. Bogens forl�b og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra l�reruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolel�rere og fire folkekirkepr�ster. •������������������������� Fire undervisningsforl�b i kristendomskundskab 6-9. klasse. •������������������������� Fire forl�b i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan l�ses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den l�gger ogs� op til, at man kan anl�gge en tv�rprofessionel vinkel og unders�ge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler form�l. Det er en pr�mis, at b�rn og unge henter og f�r viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenh�nge.� Kapitlerne i bogen er formet, s� de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan •������������������������� udvikle sin undervisning gennem aktionsl�ring •������������������������� udvikle sin planl�gning, gennemf�relse og evaluering af didaktik, l�ring og form�l •������������������������� udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter •������������������������� udvikle undervisning, kritisk, unders�gende, fantasifuldt og erfaringsbaseret��
315 kr.inkl. fragt
276 kr.
iMusic Logo
Religionsdidaktik i praksis

Religionsdidaktik i praksis

Beskrivelse Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. • Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan • udvikle sin undervisning gennem aktionslæring • udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter • udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret Yderligere information ISBN: 41006307, 1 udgave, 1 oplag, Hæftet, Eksistensen, 2020

Fragt ukendt

269 kr.

Eksistensen

Religionsdidaktik i praksis

Religionsdidaktik i praksis

Fragt ukendt

135 kr.

Ebog

Religionsdidaktik i praksis - E-bog

Religionsdidaktik i praksis - E-bog

Beskrivelse Formålet med bogen er at formidle en samtale mellem praktikere og studerende, som har det til fælles, at de gerne vil udvikle religionspædagogik i praksis. Bogens forløb og modeller til analyse af undervisning er blevet til gennem aktionsforskning, projekteret og styret af to undervisere fra læreruddannelsen og med deltagelse af fire folkeskolelærere og fire folkekirkepræster. • Fire undervisningsforløb i kristendomskundskab 6-9. klasse. • Fire forløb i konfirmandforberedelsen 7-8. klasse. Bogen kan læses i et skoleperspektiv og i konfirmandforberedelsesperspektiv, men den lægger også op til, at man kan anlægge en tværprofessionel vinkel og undersøge, hvad undervisningen i skolefaget kristendomskundskab og kirkens konfirmandundervisning bidrager med. Bogen antager ikke, at skole og kirke deler formål. Det er en præmis, at børn og unge henter og får viden og erfaringer med religion fra forskellige institutioner og sammenhænge. Kapitlerne i bogen er formet, så de kan give inspiration til, hvordan man som underviser kan • udvikle sin undervisning gennem aktionslæring • udvikle sin planlægning, gennemførelse og evaluering af didaktik, læring og formål • udvikle et didaktisk sprog gennem samtale om praktiske eksempler og overvejelser over indhold og aktiviteter • udvikle undervisning, kritisk, undersøgende, fantasifuldt og erfaringsbaseret Yderligere information ISBN: 9788741006314, 1 udgave, 1 oplag, E-bog, ePub, Eksistensen, 2020

Fragt ukendt

165 kr.

Eksistensen

Abonner på vores nyhedsbrev

Få aktuelle tilbud og relevante tips hver uge. I nyhedsbrevet kan du læse mere om produkter, guides og tests - alt det, der er vigtigt for dig, når du skal købe noget nyt.

Ja tak, jeg vil gerne modtage nyheder og tilbud inden for PriceRunners produktsortiment samt konkurrencer og tips via e-mail.

Jeg kan til enhver tid trække mit samtykke tilbage. Læs mere i vores Privatlivspolitik.