Når du klikker 'Accepter', giver du samtykke til brugen af cookies. Nogle cookies bruges til statistik og til at forbedre brugeroplevelsen på sitet, mens andre cookies sættes af tredjepartstjenester til f.eks. målrettet annoncering.

Cookiepolitik

Årets E-handler 2020

Nu er det tid til at finde Årets E-handler 2020!

Hvilken butik gør det bedst? Det er igen tid til at finde Danmarks bedste butikker, når PriceRunner uddeler den årlige e-handels-butikspris Årets E-handler. Og det er dig, der bruger PriceRunner til at sammenligne butikkernes priser og produkter, som bestemmer hvem der vinder!

Sidste år vandt blandt andre Apopro, Proshop og Coop.dk titlen som Årets E-handler i forskellige kategorier.

Hvem kan blive Årets E-handler?

PriceRunner har i dag mere end 7.600 butikker med på produkt- og prissammenligningstjenesten, og butikkerne har mulighed for at blive nomineret i 1-3 af i alt 18 forskellige kategorier. I hver kategori bliver der fundet tre finalister. Det sker med afsæt i anmeldelser fra forbrugerne. Til sidst bliver der også fundet en overordnet vinder på tværs af alle kategorier – det kalder vi Årets butik.

Butikkerne kan indsamle stemmer frem til og med 7. februar.

Hvordan udvælges Årets E-handler?

Når vi har fundet de tre finalister i hver kategori, bliver de vurderet grundigt gennem Mystery Shopping. Det gør vi for på en god måde at kunne bedømme købsprocessen og købsoplevelsen hos hver butik. Her vurderer vi parametre som butikken priser, miljøbevidst levering, leveringstid og hvor let det er at komme i kontakt med butikken.

På grund af den aktuelle situation med COVID-19 har vi besluttet at udskyde kåringen af Årets E-handler til senere på året.

FAQ

Årets E-handler er en pris, som uddeles af PriceRunner til Danmarks bedste netbutikker. Der er 18 forskellige kategorier, som hver får en vinder, og en af butikkerne kåres desuden som Årets Butik, dvs. den butik, der overordnet gør det allerbedst.

Alle butikker har mulighed for at deltage og blive nomineret til Årets E-handler. Hver kategori har til sidst tre finalister. De bliver fundet med afsæt i antallet af stemmer og anmeldelser fra forbrugerne.

Når vi har tre finalister i hver kategori, bedømmes de på ny gennem Mystery Shopping. Det sker for at kunne bedømme hele købsprocessen og købsoplevelsen. Vi ser blandt andet på levering, priser og hvor let det er at komme i kontakt med kundeservice.

På grund af den aktuelle situation med COVID-19 har vi besluttet at udskyde kåringen af Årets E-handler til senere på året.

Årets E-handler er en måde at hjælpe forbrugerne med at få overblik over de netbutikker, der leverer en super service og en god købsoplevelse. Så når du handler i en butik, der har fået prisen som Årets E-handler, ved du, at du kan føle dig tryg i forbindelse med din bestilling hos butikken.