Vi anvender cookies for at tilbyde dig en bedre oplevelse, indsamle statistik og vise relevante annoncer. Ved at anvende vores tjeneste accepterer du dette. Læs mere i vores cookiepolitik.

E-handelsindeks

PriceRunner E-handelsindeks er en online-undersøgelse, der foretages hvert kvartal af Kantar Sifo blandt PriceRunners kunder. Formålet med undersøgelsen er at følge udviklingen i dansk e-handel gennem et indeks, der samlet udregnes på basis af følgende tre elementer:

  • Tendens: Hvordan bedømmes udviklingen i onlinesalget i seneste kvartal i forhold til forrige kvartal.
  • Øjebliksbillede af nuværende situation: Hvordan oplever onlinebutikkerne e-handelen i dag.
  • Fremtidig tendens: En vurdering af, hvordan onlinesalget vil udvikle sig i løbet af de næste 12 måneder.

PriceRunner vil i forbindelse med hvert kvartals E-handelsindeks også undersøge onlinebutikkernes holdning til aktuelle eller specifikke emner med relation til onlinehandel i Danmark.

Seneste E-handelsindeks

Q3 2018

Nyt E-handelsindeks viser stærkt online handelsmarked i Danmark