Budgivning

PriceRunners budgivning betyder, at alle betalende butikker kan annoncere for et bestemt produkt eller kategori. Det betyder øget synlighed og mere aktivitet for dig. Dine annoncer kobles til rette kategori og produkt. Du kan når som helst justere dine klikpriser og påvirke din synlighed gennem annonceringen.

Hver kategori har et minimumsbud. Der er mulighed for via mail at få besked om, når topbuddet ændres i dine kategorier. Kontakt os, hvis du savner loginoplysninger til vores adminsider for butikker.

Ændring pr. 1. august 2019.

Den 1. august er vi klar med et helt nyt budgivningssystem til vores butikker. Det nye system vil være tilgængeligt i din Merchant Zone. Her vil alle butikker kunne byde for mere synlighed på tværs af kategorier.

Alle bud fra det tidligere system overføres til det nye system. Der afregnes nu udelukkende budpris i det sponsorerede område ”Annonce”.

PR-produkt-annonce

For at sikre den bedst mulige synlighed introduceres ligeledes forskellige synlighedsniveauer inddelt efter Bronze, Silver, Gold og Supported. Vi vil med det her system bestræbe os på at sikre dig samme synlighed som tidligere.

Butikker med bud vil blive inddelt i de forskellige synlighedsniveauer alt efter buddene i det tidligere system. Dvs. at har du som butik et højt bud, så vil du eksempelvis blive placeret i kategorien Gold.

Alle butikker vil efter 1. august kunne se deres synlighedsniveau ved at logge ind i Merchant Zone.

Du må endelig kontakte os, hvis du har spørgsmål til ovenstående eller vores nye Merchant Zone.