Vi anvender cookies for at tilbyde dig en bedre oplevelse, indsamle statistik og vise relevante annoncer. Ved at anvende vores tjeneste accepterer du dette. Læs mere i vores cookiepolitik.

Verificerede anmeldelser

En af de afgørende faktorer for at få handlende i sin butik er, at kunden føler sig tryg og sikker ved at handle hos butikken. En vigtig del i processen om at skabe et trygt varemærke er at have mange positive anmeldelser på nettet.

Ved hjælp af PriceRunners Verificerede anmeldelser har du ikke alene styr på, at det kun er betalende kunder, der anmelder din butik, men du får også en løbende strøm af nyskrevne anmeldelser. Det gør, at flere forbrugere kan føle sig trygge og sikre ved at handle hos jer.

Det er nemt at implementere Verificerede anmeldelser. Det er nok for jer at tilføje et link. PriceRunner håndterer derefter alt såsom udsendelse, opsummering og publicering. Og du har selvfølgelig mulighed for at svare på anmeldelser, hvis du vurderer det nødvendigt.

Tips til hvordan I får flest mulige anmeldelser

  • Ha’ styr på den tekniske del. Tjek at scriptet for Verificerede anmeldelser er på plads på jeres side med ordrebekræftelsen for samtlige gennemførte køb. En anden løsning er, at I sender et link til undersøgelsen med i mailen med ordrebekræftelsen. Det kan ske, at scriptet forsvinder, hvis I ændrer noget på jeres site, og i så fald forsvinder jeres kunders mulighed for at bedømme jer på PriceRunner også.
  • Vær åbne, indbydende og tydelige! Brug gerne et billede sammen med noget tekst, som forklarer, at det er værdifuldt både for jer og andre forbrugere. Alt sammen bør placeres tydeligt og synligt, så ingen kan overse det.

Hvordan fungerer Verificerede anmeldelser?

Efter at en kunde har gennemført et køb i en butik, så har han/hun mulighed for at vurdere købet hos butikken ved at klikke på et link til PriceRunners Verificerede anmeldelser. Dette links vises kun for kunder, som har gennemført et køb, hvilket gør, at anmeldelser kun gives af rigtige kunder.

Undersøgelsen er opdelt i to dele, hvor butikken vurderes umiddelbart efter købet og senere efter levering af produktet. I begge dele vurderer kunden butikken ud fra skalaen 1-5, hvor 5 er den højeste bedømmelse (Fremragende) og 1 den laveste bedømmelse (Dårlig).

Del 1: Evaluering af købsoplevelsen (starter på butikkens side med ordrebekræftelsen). Del 2: Evaluering af leveringen (mailes ud til køberen efter ca. en uge).

Når scriptet for Verificerede anmeldelser er implementeret, vil I få en løbende strøm af anmeldelser. Hvis I får en negativ anmeldelse eller ganske enkelt bare vil skrive et svar til kunden, så kan I gøre dette på adminsiderne for butikker. På vores adminsider for butikker kan I desuden sætte det sådan op, så der sendes en mail til jer hver gang I får en anmeldelse. Det giver jer mulighed for at agere hurtigt på forskellige typer anmeldelser. Det er normalt værdifuldt at være aktiv og derigennem vise, at I tager jeres kunders synspunkter alvorligt.

De butikker, der aktiverer Verificerede anmeldelser, vil få større andel af klikkene på PriceRunner og dermed mere aktivitet. OBS! Vi har værktøjer til at kontrollere anmeldelser for at sikre, at de er lavet af rigtige kunder. Hvis vi opdager falske anmeldelser, mister butikken muligheden for at bruge Verificerede anmeldelser.

Hvordan kommer vores butik i gang med Verificerede anmeldelser?

Vores widget til Verificerede anmeldelser skal kun inkludere forbrugere, som har gennemført et køb, og den skal derfor placeres på siden med ordrebekræftelsen på jeres site.

Jeres side med ordrebekræftelsen downloader et JavaScript fra PriceRunners server. Scriptet definerer en funktion, som åbner undersøgelsen i et nyt vindue. I kan vælge, at funktionen kaldes, når en besøgende klikker på et link eller en knap.

Koden kan placeres hvor som helst inden for body-tagget på jeres site med ordrebekræftelsen. 'CID' herunder skal ændres til jeres egne oplysninger.

<!—-Placeres et eller andet sted på siden med ordrebekræftelsen--> < script src = "https://research.pricerunner.com/cgi-bin/quest/cssi.js?quest=102&client=CID"> < /script> < a href="#" onclick="launchCSS()"> Skriv den tekst, som I vil vise for linket her< /a> <!—-Nu har I et link, som åbner undersøgelsen, når der klikkes på det-->

Hvis I oplever nogle problemer eller har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.

Sporingsparameter

For at I som butik skal kunne se, hvordan PriceRunner bidrager til jeres forretning og for at holde styr på, hvilke klik der kommer fra os, er det almindeligt at bruge et sporingsparameter (også kaldet tracking) på produkternes direkte links. Parametrene består af en tilføjelse efter det oprindelige produktlink, hvor det fremgår, hvilken kilde det er, som har stået for klikket/besøget.

Eksempel på, hvordan Googles sporingsparameter kan se ud: https://www.dinbutik.dk/shop/produkt1.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Der er mange forskellige varianter af sporingsparametre. Det er også muligt at udvide og specificere sine parametre, sådan så man kan se, hvilken af sine kategorier og/eller produkter et klik/besøg tilhører.

Eksempel: https://www.dinbutik.dk/shop/produkt13482.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=kjoler-13482

Google Analytics er et af de mest almindelige værktøjer til at analysere websitetrafik. I det kan I holde styr på, hvor mange ordre som PriceRunners besøgende giver jer og på den måde vurdere trafikken. I har også mulighed for at se hvilke produkter, der er storsælgere, eller hvilke som er mindre lønsomme.

PriceRunner tilføjer Googles sporingsparameter på butikkers produktlinks, når vi ser, at de bruger Google Analytics på deres site, forudsat at der ikke allerede er nogen sporingsparametre i prisfilen.

Har I brug for hjælp til at løse specifikke sporingsbehov eller har I nogle spørgsmål om sporing, så er det bare at kontakte os.

Ikke medlem? Start her